25.08.09

25.08.09


Hejsan alla glada läsare!

Började dagen med att kolla in mailen, sedan så åt jag frulle det var gott. ^^
Pratade även med Madeleine lite kort på morgonen, hon har nämnligen ritat av mig, det var så himla fint :D kommer jag aldrig att glömma, du är en ängel, och du har en underbar gåva :)
Idag så kommer jag nog ta det lite lugnt faktiskt, kolla lite efter jobb, och gå en promenad senare på dagen. Ska även ringa till min gamla praktikplats och kolla om jag får sätta upp min annons. Annars så blir det att ta dagen som den kommer :)

Många kramar Daniel :)

Dagens låt: Dido - Thank you

Dagens tema: Tack Madeleine, du ritar gudomligt :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0